جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بصیرت

حوزه/ حجت الاسلام طیب نژاد گفت: بی تدبیری و بی توجهی مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور باعث ایجاد اعتراضات مردمی و سوءاستفاده دشمنان از این نارضایتی ها شد.

حجت الاسلام طیب نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به کوتاهی مسئولان در ایجاد امنیت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم کشور اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع نیازهای معیشتی مردم بارها به مسئولان دولتی تاکید داشتند، اما بی توجهی مسئولان به این مسئله مهم و اساسی کشور باعث شد همزمان با اعتراضات مردمی به وضعیت اسفناک معیشتی موجود، برخی از عناصر فتنه گر و دشمنان خارجی از این اقدام ملت به سود منافع خود بهره برداری کنند.
 
وی ادامه داد: دشمنان همواره منتظر سوء استفاده از ضعف های مدیریتی و اداره کشور بدست مسئولان هستند و در این بین با ایجاد یک چهره ایران دوستی سعی بر آتش افروزی بر اختلافات و مشکلات داخلی را دارند.
 
 این کارشناس حوزوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت شناخت دوست و دشمن فرموده اند که بدبختی یک ملت زمانی آشکار می شود که دوست و دشمن خود را تشخیص ندهد.
 
حجت الاسلام طیب نژاد خاطرنشان کرد: در مقابله با اقدامات اخیر دشمنان کشور،خوشبختانه ملت آگاه و با بصیرت ایران همچون سال 88 نشان دادند که فتنه گران از هیچ جایگاهی در این کشور برخوردار نیستند و این کشور تا همیشه تحت ولایت ولی امر مسلمین جهان خواهد ماند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha