جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آستان قدس رضوی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی قرض‌الحسنه ۴ ساله برای ایجاد اشتغال از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.

محمد اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌های ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی محرومان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های آستان قدس و خادم یاران در مناطق محروم است.
وی با بیان اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از فکر و ایده برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم خراسان شمالی از سوی آستان قدس رضوی اختصاص یافته است، افزود: در این راستا به ازای هر شغل و ایده، 200 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه چهارساله اعطا می‌شود.
اکبرزاده با اشاره به اجرای سه طرح عمرانی با اعتبار مصوب در پنج دهستان محروم استان گفت: محرومیت‌زدایی، مهم‌ترین رویکرد آستان قدس رضوی در خراسان شمالی است.

وی همچنین یکی دیگر از رویکردهای آستان قدس را ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی عنوان کرد و افزود: باید سبک زندگی رضوی را به‌طور کامل به جوانان بشناسانیم.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با بیان اینکه ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و سیره رضوی تحول در همه ابعاد را به دنبال دارد، گفت: اصول امام رضا (ع) به‌ عنوان سبک زندگی رضوی مقتضای زمانی نداشته و در هر زمان و دوره‌ای کاربرد خاص خودش را دارد.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از حکمت بیانات، فرمایش‌ها، داستان‌ها و روش‌های زندگی امام رضا(ع) در ابعاد مختلف اقتصادی، خانوادگی و علمی و نیز همکاری رسانه‌ها می‌توان فرهنگ رضوی را نهادینه کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha