پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با خانواده یکی از درگذشتگان حادثه سانچی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و رئیس شورای حوزه علمیه استان با خانواده یکی از درگذشتگان حادثه سانچی که اهل شهرستان شیروان است، دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی چهارشنبه‌شب با خانواده یکی از درگذشتگان حادثه سانچی که اهل شهرستان شیروان است، دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تسلیت درگذشت جان‌باختگان حادثه نفت‌کش سانچی، درگذشت سرمهندس فرید محبی که یکی از کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی و از اهالی شیروان بود را به خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سانحه دریایی کشتی سانچی مصیبت بزرگی برای ملت ایران بود که همگان به‌ویژه مردم استان خراسان شمالی را به‌واسطه مصیبت درگذشت «فرید محبی» عزادار کرد.

وی اظهار داشت: این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده‌های داغدار از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای آن جان‏باختگان مظلوم که تلاشگران عرصه حفظ اقتدار اقتصادی کشور هستند، علّو درجات و برای خانواده و عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین با خانواده شهداي ترور استان در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین يعقوبي در ديدار با خانواده‌های شهيد حسين بني اردلان و شهيد حسين جلالي راد از شهداي حادثه تروريستي مجلس شوراي اسلامي از آنان دلجويي کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha