شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرید محبی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان در دیدار با خانواده سرمهندس کشتی سانچی با تسلیت درگذشت فرزند این خانواده گفت: خون پاک دریادار شادروان کاپیتان فرید محبی جاودانه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمود عزیزی صبح امروز در دیدار با خانواده سرمهندس فرید محبی جان‌باخته در حادثه کشتی سانچی اظهار داشت: هیچ‌گاه خون پاک این دریاداران از اذهان مردم نمی‌رود و همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند؛ زیرا همیشه ملت ایران از خدمات آنان یاد می‌کنند به خاطر اینکه این افراد خادم ملت بودند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در ایران آرام نمی‌گیرد دل ماست؛ زیرا آنان در دریا سوختند و در آتش غرق شدند، افزود: این دلاور مردان جزو افرادی هستند که در قیامت از عذاب الهی در امان می‌مانند چون آنان برای حوائج مردم در فعالیت و تلاش بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان با اشاره به اینکه همه انسان‌ها باید مزه مرگ را بچشند، تصریح کرد: زیرا مرگ حق است و انسان‌های بزرگ همیشه خود را برای مرگ آماده می‌کنند.

وی اظهار داشت: برخی مرگ‌ها فرق می‌کند نظیر مرگ عالمان و دانشمندان دینی که جایگزین ندارد، برخی مثل شهدا و مجاهدان فی سبیل الله و رزمندگان و شهدای جهادگر که این افراد همیشه نام و یادشان در جامعه زنده باقی است و گروه سوم افرادی هستند که خدمتگزار جامعه بوده و انتهای خدمت هستند همچون فرید محبی و همکارانش.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه این حادثه دردناک و جان‌گداز همه مسئولان و مردم ایران را داغدار کرد، گفت: ضمن ابراز تألم و تأسف عمیق نسبت به جان باختن مظلومانه کارکنان نفت‌کش سانچی، این ضایعه دردناک را به ملت شریف ایران، خانواده‌های داغدار و همکاران این عزیزان تسلیت گفته و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha