چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی از مشارکت ۱۲۰ مشاور و مبلغ مذهبی حوزه علمیه این استان در طرح هجرت خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در خراسان شمالی اظهار داشت: 120 مشاور و مبلغ مذهبی حوزه علمیه این استان در طرح هجرت مشارکت دارند.

وی افزود: از این تعداد 63 روحانی در روستاهای مجاور استان و 53 نفر نیز در مدارس خراسان شمالی به عنوان مشاوران مذهبی در طرح هجرت استان مشغول به فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب، دوره‌های بینش سیاسی، دوره‌های جذب و تشویق افراد برای انجام فرمان‌های الهی از جمله فعالیت‌های طرح هجرت، از سال 95 تاکنون است.

وی گفت: مبلغان طرح هجرت با استقرار در مساجد و اماکن مذهبی روستاهای استان و مدارس خراسان شمالی به تبلیغ و اشاعه آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ اهل‌بیت (ع) می‌پردازند.

مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مبلغان طرح هجرت علاوه بر اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به احکام و سؤالات شرعی مخاطبان به آموزش قرآن و احادیث و همچنین بیان مباحث اعتقادی برای مخاطبان نیز خواهند پرداخت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha