چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان - سمنان

حوزه/ مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب، گفت: ایام دهه فجر، ایام شادی و جشن و سرور پیروزی نهضت انقلاب اسلامی است و لذا باید توجه داشت ایام فاطمیه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید حرمت این ایام نگاه داشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سمنان، با بیان اینکه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان 19 کمیته تشکیل‌شده که هریک در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف و اندیشه انقلاب اسلامی به‌خصوص در نسل جوان از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته‌ها است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلیرمردی‌های همه اقشار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی انسان‌های زیادی از شیرین‌ترین سرمایه خود که جان آن‌ها است گذشت کردند تا تحت ولایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب به ثمر برسد.

وی افزود: ایام افتخارآفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور رهبری‌های داهیانه، انقلابی و حیات‌بخش رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی است که همواره باید در اذهان ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی باقی بماند.

حجت‌الاسلام رستمیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین حوادث در دنیاست و این ایام فرصت مناسبی است تا دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران بیشتر به مردم به‌ویژه نسل جدید معرفی شود.

وی افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حفاظت، حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دلیرمردان زیادی جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه به شهادت رسیدند.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دهه فجر سال جاری مقارن با ایام فاطمیه است، گفت: ایام دهه فجر، ایام شادی و جشن و سرور پیروزی نهضت انقلاب اسلامی است و لذا باید توجه داشت ایام فاطمیه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید حرمت این ایام نگاه داشته شود.

وی با بیان اینکه ستادهای دهه فجر باید توجه ویژه‌ای در اجرای برنامه‌های دهه فجر داشته باشند، تصریح کرد: برنامه‌ها رنگ و بوی انقلاب به خود داشته و در فضاسازی شهری معابر، مساجد و جایگاه‌های اجرای برنامه‌ای دهه فجر جملاتی از شخصیت والای حضرت زهرا (س) استفاده شود.

حجت‌الاسلام رستمیان افزود: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری و رهنمودهای هوشمندانه ایشان و وجود پشتوانه عظیم مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به‌سوی قله‌های ترقی و پیشرفت است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha