شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید رئیس جمهور از کشتی مطلا

حوزه/ روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در خصوص انتشار تصویر دبیرکل این مجمع در کنار رئیس جمهور در حال بازدید از کشتی طلاکاری شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره یک تصویر، توضیحاتی ارائه کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در خصوص انتشار تصویر دبیر کل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله اراکی در کنار رئیس جمهور در حال بازدید از کشتی طلاکاری شده که برخی رسانه‌ها آن را به اشتباه رونمایی نامیدند و سبب ابهاماتی در اذهان عمومی جامعه شد، ضروری است چند نکته را به اطلاع عموم برسانیم.

 

1. هنرمند خوش ذوق "آقای سید علی اصغر موسویان" درخواست بازدید رییس جمهور از این اثر فاخر خود را داشتند که با پیگیری های ایشان، توسط دفتر ریاست جمهوری پیشنهاد داده شد در زمان حضور رئیس جمهور در پاویون سالن اجلاس سران در زمان برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران از این اثر بازدید شود. این اثر با تایید تیم حفاظت نهاد ریاست جمهوری به داخل سالن اجلاس سران انتقال داده شد تا در مسیر ورودی رییس جمهور به مراسم کنفرانس وحدت واقع در سالن اجلاس سران، این اثر به مشاهده رئیس جمهور محترم برسد.

طبعا آیت الله اراکی به عنوان دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مسئول برگزاری کنفرانس وحدت به استقبال ریاست محترم جمهوری رفته و در مسیر کنار رییس جمهور از این اثر قرآنی بازدید کردند. برنامه بازدید از "کشتی قرآنی" بدون اطلاع قبلی شخص آیت الله اراکی بوده و با برنامه ریزی دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته است.

2. شایان ذکر است که تجلیل از این آثار بنابر آیات و روایات صحیحه، مصداق تعظیم شعائر می‌باشد و سیره‌ی قاطبه‌ی عمای سلف و متاخر موید این مطلب است.

روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha