شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش سلامت

تهران / رئیس اداره آموزش و ارتقاء سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: کلاس های آموزشی ارتقاء سلامت و بهداشت را برای ۵۱ هزار نفر از طلاب سراسر کشور در سال جاری برگزار کرده ایم که این نشست ها همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین زهرایی، رئیس اداره آموزش و ارتقاء سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه در همایش سلامت و ارتقاء بهداشت در جمع طلاب شهرستان های استان تهران در رباط کریم، با اشاره به ناسالم بودن برخی مواد غذایی از جمله فست فود، اظهار داشت: بیماری هایی از قبیل فشار خون، چربی، دیابت از جمله آثار و پیامدهای استفاده از عذاهای فست فودی است و متاسفانه استفاده از این نوع غذاها و شیوع بیماری‌های ناشی از آن در کشور ما آمار تکان دهنده ای دارد.

وی با بیان این که حوزه سلامت حوزه پیشگیری است نه درمان، عنوان داشت: مقام معظم رهبری نیز نسبت به مسئله سلامت تاکید ویژه ای دارند. در همین راستا طلاب می‌توانند با جستجو در روایات معصومین(ع) به جایگاه و اهمیت بحث سلامت آگاه شوند و ببینند که پیشوایان ما تا چه اندازه ای دغدغه سلامت افراد جامعه و پیشگیری از بیماری ها را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین زهرایی در پایان با بیان این که جامعه طلاب و روحانیون باید الگوی سلامت در کشور باشند، گفت: در همین راستا، کلاس های آموزشی ارتقاء سلامت و بهداشت را برای ۵۱ هزار نفر از طلاب سراسر کشور در سال جاری برگزار کرده ایم که این نشست ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام   313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha