پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حمید رسایی

حوزه/ حجت الاسلام رسایی گفت: فیلم‌سازان عماری، باید به مسائل مبتلابه جامعه که مورد غفلت واقع شده و طرح آن‌ها وظیفه نیروهای انقلاب است، بپردازند.

حجت الاسلام حمید رسایی، از فعالان سیاسی کشور و داور هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ضمن برخورداری از ویژگی‌های بسیار خوب، با نگاهی آسیب شناسانه به موضوعات نگاه کرده و دارای جسارت خوبی بودند.

وی در ادامه گفت: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره از جهت فنی، محتوا و جسارتی که فیلم‌ساز باید برای فعالیت در بخش نقد درون گفتمانی داشته باشد، بسیار خوب بودند.

این فعال سیاسی، افزود: فیلم‌سازان به منظور فرهنگ‌سازی در عرصه‌های تعریف شده در قالب جشنواره عمار باید به مسائل مبتلابه جامعه که مورد غفلت واقع شده و طرح آن‌ها وظیفه نیروهای انقلاب است بپردازند.

حجت الاسلام رسایی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی به‌عنوان نمونه یکی از موقعیت‌های بسیار خوبی است که می‌توان از آن استفاده کرد؛ چراکه امروزه شاهد تاثیر فضای مجازی بر مناسبات کشور هستیم.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار یک نوع بیدارباش برای مردم و مخاطبان محسوب می‌شود، گفت: کمک جشنواره مردمی فیلم عمار به روند سینمای امروز ایران می‌تواند بیدار کردن برخی‌ها از خواب غفلت و اصلاح روند غلط به وجود آمده در این حوزه باشد.

داور بخش نقد درون گفتمانی هشتمین جشنواره عمار عنوان کرد: هرچه شاهد تولید آثار بیشتری در این زمینه‌ها باشیم، می‌توانیم آسیب‌شناسی بیشتر و بهتری را از مسائل و مشکلات روز جامعه داشته باشیم.

حجت الاسلام رسایی، در پایان تصریح کرد: هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار نسبت به نخستین دوره‌اش در حوزه آثار و مدیریت برگزاری برنامه تفاوت بسیاری کرده و روز به روز نیز روند برگزاری آن بهتر می‌شود، اما همه باید تلاش کنند تا انحرافی نسبت به اهداف اولیه ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha