پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ سرپرست معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان ایلام از برگزاری کارگاه دانش افزایی «تعالی خانواده» برای طلاب معیل مدارس علمیه استان ایلام با محوریت تبیین مباحث تعالی خانواده در جهت دانش افزایی طلاب تازه متاهل خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، با اشاره به کارگاه دانش افزایی «تعالی خانواده» برای طلاب معیل مدارس علمیه استان ایلام، گفت: این نشست با محوریت تبیین طرح جامع تهذیبی تربیتی حوزه، فردا دوشنبه، دوم بهمن ماه با حضور حجت الاسلام محمد حسین حق جو، مشاور امور خانواده از کارشناسان معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در ایلام برگزار می شود.
سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه ایلام ادامه داد: متاسفانه برنامه مدون و منظمی برای تعالی خانواده ها طراحی نشده و تا حدودی خانواده ها در حاشیه برنامه ها قرار گرفته اند؛ در صورتی که یکی از مطالبات جدی طلاب متاهل، برگزاری دوره ها و اردوهای خانوادگی آموزشی و زیارتی است که متاسفانه استان محرومی مثل ایلام از عهده هزینه های آن بر نمی آید .
وی با بیان اینکه خانواده ها نقش بسیار مهم و اساسی در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه دارند، گفت: کلیه برنامه های تهذیبی حوزه های علمیه با نگاه و توجه به خانواده کامل محقق خواهد شد و منهای خانواده، تاثیر برنامه ها کامل و عمیق نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha