جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: در رژیم شاهنشاهی شاه هیچ اختیاری برای امورات نداشت و سرسپرده استکبار بود ولی فرق نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های سلطه این است که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر حوزه علمیه قزوین گفت: در ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در حوزه ها و بخش های مختلف برای همگان بیان شود .

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای انعکاس و معرفی دستاورد‌های انقلاب به مردم و بویژه جوانان در دهه مبارک فجر بهره گیریم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین ادامه داد: در شرایط کنونی کشور بایستی دستاوردهای انقلاب به خوبی به  جوانان ومردم انتقال داد تا بیشتر با ثمره انقلاب آشنا شوند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است و محرومیت ها در جامعه کمرنگ شده است.

وی اظهار کرد:  انقلاب اسلامی کشور را از غارت بیگانگان نجات داد و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:  یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های کشور که بسیار مورد اهمیت است، دهه فجر است، چراکه دشمن همواره در حال فتنه و ایجاد یاس و توطئه علیه انقلاب اسلامی است و دهه فجر موحب می‌شود که تمام این توطئه‌ها خنثی شود.

حجت الاسلام مصطفایی یاد وخاطره امام خوبی ها ومهربانیها را گرامی داشت وتصریح کرد: مخاطب امام راحل تمام بشریت بود، رهبر کبیر انقلاب اسلامی تمام انسانها را خطاب قرار داد بنابراین سیره و سبک زندگی او بهترین الگو برای هر سیاست مداری است.

وی بازخوانی افکار و اندیشه های امام(س) را ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و  خاطرنشان کرد: بیان ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان و آشنا ساختن آنان با این بزرگوار رسالت بزرگ جامعه است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین اظهار کرد: در رژیم شاهنشاهی شاه هیچ اختیاری برای امورات نداشت و سرسپرده استکبار بود ولی فرق نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های سلطه این است که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم است.

وی ادامه داد: ما امروز در حالی از پیام امام خمینی سخن می گوییم که تلاش آن بزرگ مرد برای بیداری امت اسلام به بار نشسته و تب و تاب آزادی خواهی و استقلال طلبی سراسر جهان اسلام را فرا گرفته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha