شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه/ امام‌جمعه شیروان، ۲۲ بهمن ‌ماه را عید جهان اسلام دانست و گفت: عید پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون متعلق به همه دنیای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین کوثری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شیروان اظهار داشت: امروز بیداری ملت ایران پس از گذشت 39 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به تمام جهان تعمیم یافته و الگوی استکبارستیزی برای سایر ملت‌ها شده است.

وی 22 بهمن ‌ماه را عید جهان اسلام دانست و افزود: عید پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون متعلق به همه دنیای اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تلاش آحاد ملت و رهبری حضرت امام راحل (ره) است، گفت: دهه فجر بدون نام امام راحل، یاد شهدا و بدون توجه به حماسه‌های ملت غیور ایران اسلامی قابل‌تصور نیست.

وی با بیان اینکه بدون تردید امسال نیز مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ‌ماه امسال حماسه‌ای جاودان می‌آفرینند، اظهار داشت: جشن 22 بهمن‌ ماه اکنون به‌عنوان عید جهان اسلام بوده و این عید هم‌اکنون متعلق به همه دنیای اسلام است.

امام‌جمعه شیروان افزود: انقلاب اسلامی چراغ هدایتی است که در برابر بشریت امروز برافروخته شده است و هیچ‌گاه باوجود رهبری خاموش نخواهد شد، به همین دلیل است که ملت ایران با همه وجود تا پایان جان در تبعیت و دفاع از این حقیقت الهی ایستاده و خواهد ایستاد.

وی در ادامه مهم‌ترین ویژگی مردم را صبر و استقامت در برابر مشکلات عنوان کرد و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی علی‌رغم اقدام خوبی که انجام شده اما رضایت عمومی وجود ندارد و رونق اقتصاد مردم باید در اولویت‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کوثری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز حل تمام مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی وابستگی‌ها را به خارج از کشور کاهش می‌دهد و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و توسعه کشور است.

وی تصریح کرد: اجرای دقیق رهنمود‌های مقام معظم رهبری و شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌تواند کشور را از مشکلات و تنگناهای اقتصادی نجات دهد.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با قدردانی از خدمات پرستاران گفت: همه مکلفیم که ادامه‌دهنده راه عشق حضرت زینب (س) باشیم و دختران و زنان ما باید از آن حضرت الگو بگیرند و اگر جامعه از اهل‌بیت به دور باشند یقیناً دچار آسیب خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha