جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده

حوزه/ سرپرست معاونت تهذیب حوزه‌های‌ علمیه استان ایلام از برگزاری کارگاه دانش افزایی «تعالی خانواده» با شرکت طلاب معیل مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یونس گلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی «تعالی خانواده» برای طلاب معیل مدارس علمیه استان ایلام، اظهار کرد: این کارگاه با محوریت تبیین طرح جامع تهذیبی تربیتی حوزه، از دوم بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حق‌جو از اساتید مشاوره در ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 3 روزه 60 خانواده از طلاب سطح استان حضور داشتند، ادامه داد: این دوره آموزشی با استقبال خانواده‌های طلاب روبرو شد و از مطالبات جدی آنان توجه بیشتر به دانش افزایی طلاب متاهل و اجرای برنامه های نشاط آور زیارتی و تفریحی بود.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه ایلام ادامه داد: یکی از مطالبات جدی طلاب متاهل، برگزاری دوره‌ها و اردوهای خانوادگی آموزشی و زیارتی است که متاسفانه استان محرومی مثل ایلام از عهده هزینه‌های آن بر نمی‌آید.

وی با بیان اینکه خانواده های حوزویان نقش بسیار مهم و اساسی در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه دارند، گفت: همه برنامه‌های تهذیبی حوزه‌های علمیه با نگاه و توجه به خانواده کامل محقق خواهد شد و منهای خانواده، تاثیر برنامه‌ها عمیق نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha