پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اقدام مقامات رژیم صهیونیستی در ویران کردن روستای "العراقیب" برای بار ۱۲۴ پی در پی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اقدام مقامات رژیم صهیونیستی در ویران کردن روستای "العراقیب" برای بار 124 پی در پی را محکوم کرد.

این حزب سیاست ویران کردن روستا ها و خانه های متعلق به فلسطینی ها را از سوی نیرو های صهیونیستی برای ساختن شهرک های صهیونیستی، تقبیح کرد و گفت: ساختن شهرک ها به وضوح بر سیاست پاکسازی نژادی و نابودی دسته جمعی دلالت دارد.

جبهه عمل اسلامی اقدام رژیم غاصب اسرائیل را جنایتی علیه بشریت دانست و گفت: این جنایت بر اقدامات تروریستی و جنایت های روزانه ای که رژیم علیه ملت مظلوم فلسطینی که به تنهایی از سرزمین خود، قدس و مسجد الاقصی دفاع می کند، می افزاید.

این حزب از طرف دیگر، دو انفجار تروریستی که مسجد "بیعت الرضوان" در بنغازی را هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نماز گزار شد، محکوم کرد.

این جبهه به تفکر وحشی گری، متحجرانه و گرایش کینه توزانه و غیر انسانی و غیر اخلاقی عاملان آن اشاره کرد که کشتار مردم بی گناه، نمازگزاران در خانه خدا و خارج آن را برای خود مباح می داند.

همچنین تاکید کرد: کسانی که به اینگونه جنایت های تروریستی، خونین و وحشی دست می زنند، از دین خدا و اسلامی که دین رحمت است بسیار دور هستند و به صهیونیست ها که دشمن خدا، بشریت و تمامی انسانیت هستند،نزدیک اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha