جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مقتدایی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه

حوزه/ دبیردوم شورای عالی حوزه گفت: معرفی آثار شایسته در همایش کتاب سال حوزه، خدمات علمی حوزه را به منصه ظهور می‌رساند و مردم کشورمان، جهان اسلام و دنیا متوجه این دستاوردهای علمی حوزه می‌شوند.

آیت‌الله مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه، اظهار کرد: این همایش تاکنون برکات بسیاری برای حوزه و جامعه داشته است؛‌ پژوهش‌ها، نوآوری‌ها و آثار علمی طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور در این همایش منعکس شده و زیر نظر استادان بسیار عالم و متخصص سنجیده و ارزیابی می‌شود.

دبیر دوم شورای عالی حوزه افزود: یکی از برکات برگزاری همایش کتاب سال این است که آثار و پژوهش‌های شایسته حوزه در رشته‌های مختلف، از جمله فقه و اصول و علوم قرآن و حدیث در این همایش معرفی می‌شوند.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: معرفی آثار شایسته در همایش کتاب سال حوزه، خدمات علمی حوزه را به منصه ظهور می‌رساند و مردم کشورمان، جهان اسلام و دنیا متوجه این دستاوردهای علمی حوزه می‌شوند.

وی افزود: همایش کتاب سال حوزه با انتشار و معرفی و انعکاس آثار برگزیدگان موجب حمایت و تشویق مؤلفان آن آثار می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به افزایش کمّی و کیفی آثار همایش کتاب سال حوزه نسبت به سال‌های ابتدایی این همایش، تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده این است که این همایش تأثیرگذار بوده است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با توصیه به مؤلفان و پژوهشگران حوزوی مبنی بر اینکه در آثار خود، نوآوری داشته باشند و به نیازهای روز توجه کنند، گفت: نویسندگان و پژوهشگران حوزه سعی کنند به آنچه مورد نیاز جامعه و نظام جمهوری اسلامی است، بیشتر عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha