پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طهماسبی

حوزه/ «آتش به اختیار» یعنی اینکه با رعایت موازین و آرمان‌های انقلاب اسلامی کار فرهنگی صورت گیرد و کارهای بی محتوا و بی‌هدف از اولویت برنامه‌های جوانان حذف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی طهماسبی، ظهر امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با اشاره به خصوصیات اخلاقی که در وجود انسانها وجود دارد، اظهار داشت: سخت‌ترین بیماری حسد است و اولین کسی که استکبار ورزید شیطان بود.

امام جمعه شهرستان البرز با اشاره به مسئله جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: منظور از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار» حضور افسران جنگ نرم در میدان عمل است که باید توطئه‌های فرهنگی دشمنان را شناسایی کنند و نسبت به نقشه‌ها و برنامه‌های آنان آگاه باشند.

وی افزود: آتش به اختیار یعنی اینکه با رعایت موازین و آرمان‌های انقلاب اسلامی کار فرهنگی  صورت گیرد و کارهای بی محتوا و بی‌هدف از اولویت برنامه‌های جوانان حذف شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب حضرت امام خمینی (ره) دارای پسوند اسلامی است که به معنای دگرگونی براساس دستورات و معادلات دین و قرآن است.

وی تصریح کرد: برپایی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین رویداد و تحول در تاریخ می‌باشد که تا به امروز در تمام جهان از انقلاب اسلامی نام‌برده می‌شود.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی اذعان کرد: بسیاری از آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق شده است و به همین دلیل مستکبرین به دنبال سرنگونی و از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان تا به امروز سرکوب‌شده است چراکه مردم مؤمن و انقلابی ایران با استقامت در برابر مستکبرین مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام طهماسبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند که بهترین راه حل مبارزه و مقاومت بیش‌تر در برابر مستکبری احیاء و نهادینه کردن انقلاب و شاخص‌های انقلاب گری است.

وی تصریح کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی می توان به استقلال اقتصادی رسید و این مهم یکی از مصادیق عمل انقلابی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha