جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نظام سلطه، جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین خطر برای تمدن غرب می داند و امروز درصدد خالی کردن محتوای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی، امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توطئه هایی که علیه این نظام برنامه ریزی کرده بودند تا بتوانند انقلاب اسلامی را منحرف کنند، با شکست روبرو شدند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: در این برهه از زمان که همه دنیای کفر علیه انقلاب اسلامی به پا خاسته است، روحانیت باید تلاش خود را در راستای پاسداری از مرزهای اعتقادی و تبلیغ دین مبین اسلام بیش از پیش کند.

وی ادامه داد:  قبل از انقلاب منابع کشور در اختیار اجانب و بیگانگان بود و شیعه در دنیا در اقلیت قرار داشت، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، حکومت مقتدر تشیع در دنیا بی نظیر است. در گذشته روحانیت در شرایطی سخت و بدون امکانات به تبلیغ دین می پرداخت، اما امروز شرایط برای تبلیغ دین به خوبی فراهم شده است.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام نوک پیکان خود را به سمت نسل جوان نشانه گرفته است و با تمام توان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای فعالیت می کند، لذا مبغلین باید با جذب جوانان نقشه های دشمن را خنثی سازند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مفتخریم در عصری زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی ایران که پایه گذارش امام راحل بود، عالمگیر شده و در هر نقطه ای از این جهان که نام ایران می آید، پیوست آن نام مبارک امام خمینی(س)است.

حجت الاسلام  محبی با اشاره به این که امام عزیز با تکیه بر قدرت لایزال الهی و مردم انقلابی توانست جهان معاصر و منطقه را با تحولی عظیم روبرو کند، گفت: رمز موفقیت امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تکیه و اتکال به خداوند متعال بوده است و از این راه توانست پایه های یک حکومت اسلامی را استوار سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha