شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار اهوازیان

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس باید در جبهه فرهنگی فعالیت بیشتری داشته باشیم، افزود: امروز انقلاب وارد ۴۰ سالگی شد، اما بعد از جنگ، تریبون فرهنگی را از دست دادیم، ما باید افسران جنگ نرم باشیم و در عرصه فرهنگی با قدرت وارد میدان نبرد با دشمنان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، شب گذشته در چهارمین شب مراسم ایام الله دهه فجر، در مسجد ولایت شهرک شهید چمران همدان، گفت: عده ای به شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تهمت می زنند که برای پول رفته اند، اما باید همه بدانند که شهدا وظیفه محور و در راه رضای خدای تعالی جان خود را در راه اسلام تقدیم کرده اند.

وی تصریح کرد: عده ای با شعار گرانی و بیکاری عکس شهید مدافع حرم را آتش زدند و عده ای دیگر به پرچم کشور توهین کردند، این هدف ملت ایران نبوده و نیست، این افراد دست نشانده دشمنان هستند، ملت ایران کسانی هستند که برای اسلام مقابل ظلم ایستادگی کردند.

سردار اهوازیان گفت: عمر و عاص جهل مردم را بالاتر از شمشیر علی(ع) می دانست، یک نفر به پرچم ایران که که در بردارنده نام الله است توهین کرد و اطرافیان او جلوی این فرد را نگرفتند و این مساله یعنی بصیرت در جامعه کم رنگ است.

وی در ادامه افزود: شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم کاری کردند که جهان آکنده از فرهنگ امام زمان(عج) شده و به همین سبب ما باید بصیر و آگاه باشم و از حوادث پیرامون خود آگاهی داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس بیان داشت: ما باید به فکر تاثیر گذاری در جامعه باشیم، چه طور یک فرد خاطی می تواند در اطرافیان خود تاثیر بگذارد و آن ها را از راه به در کند و ما نتوانیم در بین جوانان بصیرت افزایی کنیم.

وی ادامه داد: تاثیر گذاری نیازمند ایمان است، هر کس که به کار خود ایمان داشته باشد، اگر کارش باطل باشد به نتیجه می رسد، نیروهای انقلابی باید به کار خود ایمان داشته باشند.

سردار اهوازیان با اشاره به فعالیت های سران فتنه گفت: متاسفانه مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد که سبب سلب امنیت ملی می شود، چرا سران فتنه در حصر می توانند نامه بنویسند و در رسانه ها شود.

وی در ادامه افزود: رهبر ایران اسلامی یک رهبر دینی است و با رضا شاه و دیگر افراد این چنینی صدرصد فرق دارد، اگر رهبر جامعه، فردی عالم و فقیه نبود امروز اثری از سران فتنه نبود.

 فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس باید در جبهه فرهنگی فعالیت بیشتری داشته باشیم، افزود: امروز انقلاب وارد 40 سالگی شد، اما بعد از جنگ، تریبون فرهنگی را از دست دادیم، ما باید افسران جنگ نرم باشیم و در عرصه فرهنگی با قدرت وارد میدان نبرد با دشمنان شویم.

وی در پایان گفت: هنوز جنگ تمام نشده، زمانی جنگ در جبهه ها اداره می شد، ولی امروز دشمن هزینه ای چند برابر زمان گذشته را در جنگ نرم و در عرصه  تهاجم فرهنگی اختصاص داده است،لذا باید در میدان حضور داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha