سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روحانیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند، گفت: «باورهای دینی»، «رهبری واحد» و «وحدت مردم» سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم‌اکنون نیز باعث تداوم نظام اسلامی می‌شود.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است که نعمت‌های الهی را ضمن بازگو کردن، معرفی و نسبت به آن‌ها شکرگزار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید جوانان را با نعمت‌های انقلاب اسلامی و مسیری که در این ۴۰ سال با خون شهدا رنگین شده است، آشنا کنیم، تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب به‌درستی به نسل جوان انتقال یابد و «باورهای دینی»، «رهبری واحد» و «وحدت مردم» سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم‌اکنون نیز باعث تداوم نظام اسلامی می‌شود.

وی افزود: در اجرای برنامه‌ها، اصل بصیرت افزایی و آگاه‌سازی نسل جوان در خصوص پیدایش نهضت امام (ره)  و تداوم راه انقلاب باید بیشتر از آیین‌های جنبی موردتوجه باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه مردم نسبت به همه نعمت‌های انقلاب اسلامی آگاهی لازم ندارند و در این دهه باید این نعمت‌ها و تحولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه انقلاب اسلامی رخ‌داده معرفی و برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: روحانیت به‌واسطه جایگاهی که در جامعه دارند، بهترین قشر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر هستند.

وی با بیان اینکه روحانیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند، گفت: انقلاب اسلامی احیا مجدد و مبدأ صدور پیام اسلام برای جهان و عامل شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: حفاظت، صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که از روحانیت انتظار می‌رود به‌خصوص در ایام دهه فجر به آن تأکید ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha