جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری در مدیریت حوزه علمیه سمنان

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور به‌منظور شرکت در چندین برنامه، طی سفری یک‌روزه، با استقبال رسمی مسئولان حوزوی، وارد شهر سمنان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه، صبح امروز با استقبال رسمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدوی نژاد، مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از روحانیون، وارد شهر سمنان شد.

در این سفر، حجت‌الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیر هفته‌نامه افق حوزه و حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر ضیایی، مدیر همکاری ها و پشتیبانی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی کوهساری را همراهی می‌کنند.

برنامه‌های متعددی برای رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، طی سفر یک روزه به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

حضور در جشن انقلاب ویژه طلاب و روحانیون سمنان، دیدار با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه استان، بازدید و سرکشی از دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان و دیدار با خانواده شهید طلبه حسین خرمیان در شهرستان سمنان از جمله برنامه‌های رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در سفر به سمنان است.

سخنرانی در ویژه‌ برنامه دهه فجر با موضوع «بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پامنار مهدی‌شهر همزمان با نماز مغرب و عشاء، ادای احترام به شهدای گمنام مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر، دیدار با خانواده شهید خبرنگار روح‌الله مؤمنیان، دیدار و نشست صمیمی با طلاب و روحانیون خواهر و برادر شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در سفر به استان سمنان اعلام‌شده است.

شناسایی و بررسی ظرفیت‌های طلاب و روحانیون و حوزه‌ استان سمنان در عرصه بین‌الملل با حضور مدیر و شورای معاونین حوزه علمیه استان سمنان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه در این سفر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha