پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با خانواده طلبه بسیجی، شهید حسین خرمیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه، ظهر امروز با همراهی تنی چند از مسئولان و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدوی نژاد، مدیر حوزه علمیه استان، در منزل طلبه شهید حسین خرمیان حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

                                    

طلبه بسیجی، شهید حسین خرمیان در 21 بهمن سال 1364 در جریان عملیات والفجر 8 و در منطقه ام‌الرصاص درحالی‌که 15 سال داشت، به فیض بزرگ شهادت نائل شد و به‌سوی معبود حقیقی‌اش پر کشید؛ شهید حسین خرمیان علاوه بر درس خواندن در انجمن اسلامی و جهاد دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی فعالیت‌های مختلف فرهنگی انجام می‌داد او در مسجد ولی‌عصر (عج) شهرستان سمنان اذان و تکبیر می‌گفت و دروس حوزه را نیز هم‌زمان با درس‌های مدرسه می‌خواند.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است: «بدانید شهید نمی‌خواهد در مجلس عزایش شرکت کنید، شهید می‌خواهد که اسلحه‌اش روی زمین نماند و خواهران و برادران، امام عزیز را تنها نگذارید و گوش‌به‌فرمان امام باشید».

/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha