جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی مبدأ صدور پیام اسلام در جهان است، گفت: امروز انقلاب اسلامی شکل گرفته از سوی امام خمینی(ره) نقش مؤثری را در منطقه ایفا می کند و به قدرتی برتر در صحنه‌های بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، امشب، در جشن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مردم شهرستان مهدی‌شهر که با موضوع «بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پامنار برگزار شد، با اشاره به این که انقلاب اسلامی مبدأ صدور پیام اسلام در منطقه و جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی رخ داد که انواع فسادها و سلطه گری بیگانگان بر کشور حاکم بود و بزرگ مردی آمد و در مقابل این سلطه گری ایستاد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) با شعار حاکمیت دینی به میدان آمد، تصریح کرد: امام (ره) فرمودند «تنها دین زنده است و دین می‌ماند، بنابراین  حکومتی بر پایه دین تشکیل می‌دهیم و قوانین کشور را نیز بر پایه احکام دینی قرار خواهیم داد».

مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه  با اشاره به این که دشمن فکر می‌کرد امام نمی‌تواند کاری انجام دهد، اما ایشان با قدرت وارد صحنه شدند و از این میدان پیروز بیرون آمدند،  خاطرنشان کرد: وقتی دشمن دید نمی تواند جلوی امام خمینی (ره) را بگیرد و انقلاب پیروز شد، توطئه‌ها برای از بین بردن انقلاب را آغاز کرد و جنگ را علیه ایران اسلامی به راه انداختند اما بازهم نتوانستند به هدف خود برسند.

وی بیان کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) دشمن فکر می‌کرد انقلاب شکست می‌خورد، اما مشاهده کردند که رهبری حکیم از شاگردان امام(ره) به میدان آمد و هدایت انقلاب را در دست گرفت و اجازه نداد توطئه‌های دشمنان عملی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری اظهار کرد: برخلاف تصور دشمنان، انقلاب اسلامی ایران نه‌ تنها از بین نرفت، بلکه در بین سایر کشورهای منطقه نیز گسترش پیدا کرد و همه انقلاب اسلامی را شناختند و از آن الگو گرفتند. این‌ها همه به خاطر آن است که انقلاب بر مبنای دین و اسلام پایه‌گذاری شده و این دین است که ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور  با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در گسترش بیداری اسلامی و با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت ایجاد تحول در منطقه را پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی شکل گرفته از سوی امام خمینی(ره) نقش مؤثری را در منطقه ایفا می کند و به قدرتی برتر در صحنه‌های بین‌المللی تبدیل شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه پیشرفت‌های علمی بسیار چشمگیر بوده است، ولی در برخی از بخش‌های علمی دانشجویان باید تلاش بیشتری کنند تا در همه زمینه‌ها به پیشرفت برسیم.

وی از همه مسئولان وظیفه‌شناس که این انقلاب را به راه راست هدایت می‌کنند، تشکر کرد و افزود: مسئولانی هم هستند که نه‌تنها نقدپذیر نیستند، بلکه کاری هم برای انقلاب انجام نمی‌دهند که باعث پیشرفت کشور شود

مدیر عامل خبرگزاری حوزه از همه مسئولان وظیفه‌شناس که این انقلاب را در مسیر درست هدایت و حمایت می‌کنند، تشکر کرد و افزود: مسئولانی هم هستند که نه‌تنها #نقدپذیر نیستند، بلکه کاری هم برای انقلاب انجام نمی‌دهند که باعث پیشرفت کشور شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با تاکید بر این که مسئولان باید جلوی مسائلی چون حقوق‌های نجومی را بگیرند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند، گفت: هرچقدر  در راستای اهداف اسلام، اهل‌بیت (ع)، انقلاب، اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداریم، موفق‌تر خواهیم بود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن مهم‌تر از انقلاب کردن است، افزود: این انقلاب بود که به ما عزت داد و کسی که انقلابی باشد یعنی اسلام و دین خود را حفظ کرده است؛ ما باید کاری کنیم که تلاش‌هایی که بابت این انقلاب صورت گرفته پایمال نشود و شرمنده خون شهیدان نشویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha