جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان ایلام از اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یونس گلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با بیان اینکه ملت با پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان و آمریکا ایستاد، اظهار کرد: به پشتوانه خون شهدا و مردم امروز انقلاب اسلامی نقش مهمی در سطح منطقه و جهان دارد.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه ایلام با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب، دهه بشارت‌هاست، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب شناخت امام راحل و آرمان‌های انقلاب است باید در این ایام منویات مقام معظم رهبری تبیین شود.

حجت الاسلام گلی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیام شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس که همان حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی است برای نسل جوان امروز تبیین شود

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با لبیک به پیام شهیدان که همان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، 39 سال است با مقاومت و صبر از انقلاب حراست و پاسداری کرده‌اند، گفت: وظیفه‌داریم به آنچه که شهدا از ما می‌خواستند و مشی و روش آن‌ها بود، عمل کنیم.

وی افزود:  شهدا برای اسلام و انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند و همه مسئولان و مردم در قبال خون آنها مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر در مدارس علمیه استان ایلام با نواخته شدن زنگ انقلاب آغاز شد، یادآور شد: آذین بندی مدارس، دعوت از اساتید قم برای سخنرانی در مدارس، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، همایش طلاب و روحانیون استان ایلام و ... از جمله برنامه های این دهه در مدارس استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha