پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ سفر مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به مهدی‌شهر

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، اسلام در منطقه در حال گسترش است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مفید حسینی‌کوهساری در دیدار با خانواده طلبه شهید «حسین خرمیان»، با اشاره به نقش ارزشمند شهیدان در آبیاری درخت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: آن‌قدر که شهدا با نثار خونشان در پیروزی این انقلاب تأثیرگذار بودند، متأسفانه ما نتوانستیم در صیانت از این دستاوردها اهتمام بورزیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین الملل سرافراز و مقتدر است و شهدا با نثار خونشان این برکت را برای ما به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین  حسینی‌کوهساری خاطرنشان کرد: بسیاری از طلاب حوزه‌های علمیه با حفظ سنگر علم و ایمان، دفاع از کیان ایران اسلامی را بر خود لازم دانستند و بسیاری همچون طلبه شهید حسین خرمیان با نثار خونشان در این راه به شهادت رسیدند.

پدر طلبه شهید خرمیان نیز در این نشست در سخنان کوتاهی با اشاره به نقش مردم در حفظ این نظام اظهار داشت: مردم ما مردمان خوبی هستند و با وجود برخی از مشکلات و کمبودها همواره با فرمان رهبری در تمام صحنه‌ها حضور یافته و از اسلام و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

خرمیان مشکل بزرگ مردم را ناعدالتی‌های حاکم در کشور و برخی تبعیض‌ها عنوان کرد و خواستار رفع این مهم و توجه جدی مسئولان در امر کمک به رفع مشکلات اقتصادی مردم شد.

در این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و تنی چند از روحانیان هم حضور داشتند، هدیه‌ای به‌رسم یادبود و پاسداشت خون طلبه شهید حسین خرّمیان، به این خانواده اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha