شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سفر مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به مهدی‌شهر

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مطالعه برای ترویج دین در بین‌الملل در دستور کار باشد، گفت: افزایش سرانه مطالعه در جامعه در ارتقای سطح فرهنگی جامعه مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در حاشیه بازدید از طرح مطالعاتی «آرامش ماندگار» دارالقرآن مهدی‌شهر، با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه، سه مؤلفه کمیت، کیفیت محتوا و استقبال مردمی حائز اهمیت است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه روحیه کتابخوانی در سطح جامعه باید بیش از گذشته افزایش پیدا کند، تصریح کرد: هر کاری برای آنکه به کمال برسد نیازمند فعالیت بیشتری است.

وی با بیان اینکه هرچه سرانه مطالعه در جامعه افزایش پیدا کند در ارتقای سطح فرهنگی جامعه نیز مؤثر است، افزود: افزایش مطالعه در خانواده‌ها سبب جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بین‌المللی شدن دین را پدید آورده است، خاطرنشان کرد: مطالعه برای ترویج دین در بین‌الملل در دستور کار باشد و باید جوانان و نوجوانان، طلاب و روحانیت به گسترش و توسعه دین در سطح بین‌الملل بیش از گذشته فکر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha