شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سفر مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه به مهدی‌شهر

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی موانع تحقق تمدن اسلامی را از بین می‌برد، گفت: ذات حوزه‌های علمیه، رسانه و رساندن پیام به مخاطبان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در دیدار با حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر، با بیان اینکه نسل جوان و انقلابی کشور می‌تواند تمام موانع و مشکلات موجود را از بین ببرد، اظهار داشت: نسل جوان و انقلابی کشور می‌تواند انقلاب اسلامی را وارد عرصه نوینی از مبادلات جهانی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی کند.

وی تصریح کرد: وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دستیابی نسل جوان انقلاب به مرحله ایجاد تمدن اسلامی به خاطر مشاهده و درک عمق اتفاقات و مبادلات جهانی است که شرط رسیدن به آن نیز داشتن نگاهی مؤمنانه و انقلابی است.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه‌های علمیه، افزود: امروز ذات حوزه‌های علمیه، رسانه و رساندن پیام به مخاطبان است و باید در این راه تمام توان خود را گذاشته و مسئولیتی سنگین در این مسیر داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه استان سمنان یکی از استان‌های پیشگام در عرصه فعال‌سازی و آغاز فعالیت رسانه حوزوی بوده است، تصریح کرد: خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه به‌عنوان دو رسانه حوزوی در راستای تبیین و نشر و تبلیغ دین مبین اسلام در جامعه در عرصه رسانه تلاش دارند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در مهدی‌شهر، با تأکید بر ضرورت ترویج و اشاعه سبک زندگی قرآنی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز حوزه‌های علمیه برادران و خواهران این شهرستان را شاهد باشیم.

حسن ارگی با اشاره به ظرفیت‌های خوب فرهنگی و مذهبی مهدی‌شهر، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب مهدی‌شهر مقوله عشایر هستند که قطعاً در بسیاری برنامه‌های فرهنگی پیشگام مسئولان حرکت می‌کنند و یکی دیگر از ظرفیت‌های عظیم مهدی‌شهر که می‌توان از آن در راستای ترویج دین مبین اسلام نیز استفاده کرد، گردشگر پذیری آن است که باوجود مسافران فراوانی که مقصدشان این شهرستان محسوب می‌شود، می‌توان کارهای فرهنگی فراوانی را  صورت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha