جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج در مهدی‌شهر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز سه زخم فقر، فساد و تفرقه و اختلاف‌ بر پیکره نظام وارد شده است، گفت: امروزه صدها هزار کانال تلگرامی فعال شده و سیاه نمایی می‌کنند تا ایران را بدبخت و بیچاره جلوه دهند که باید مراقب این توطئه و سیاه نمایی‌های دشمن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، در اجتماع بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در حسینیه المهدی (عج) مهدی‌شهر، اظهار داشت: چالش ملت ایران با رژیم منحوس پهلوی به خاطر گرانی و مسائل اقتصادی نبود بلکه چالش عزت و ذلت بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم ایران به معنای واقعی دنبال آزادی بودند و می‌خواستند استقلال داشته باشند و سرنوشت کشورشان را خودشان به دست بگیرند برای همین هم قیام کردند تا از زیر بار ذلت و ستم شاه که دست‌نشانده بیگانگانی چون آمریکا بود، رهایی یابند.

وی با بیان اینکه عمل به آیه 141 سوره نساء توسط امام خمینی (ره) باعث آزادی ملت ایران شد، افزود: این آیه می‌فرماید خدا اجازه سرپرستی کافران را به مسلمانان نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به لطف و یاری خداوند، ملت ایران را متحد کرد و مردم هم قیام کردند و معجزه پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار بزرگی که انقلاب اسلامی ایران داشته گفت: امروز نسبت به 40 سال گذشته در تمامی عرصه‌های ورزشی، صنعتی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی پیشرفت کردیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را ایرانی‌ها در بندرعباس ساختند که امسال نیز رئیس‌جمهور فاز اول این پالایشگاه را افتتاح کرد، افزود: فقط فاز اول این پالایشگاه روزانه 12 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو 5 تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران هشتمین کشور هسته‌ای جهان است، گفت: امروز افتخار این را داریم که عضو باشگاه فضایی جهان باشیم و ماهواره به فضا بفرستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست، بیان کرد: ما نه‌تنها چند شهر موشکی در کشور داریم بلکه زیردریا هم شهر موشکی داریم.

وی عنوان کرد: ما روزبه‌روز پیشرفت کردیم ولی دشمن ما روزبه‌روز ضعیف‌تر شد و وقتی دید نتوانسته به آرزوهایی که برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران داشته، دست یابد، روی فضای مجازی دست گذاشت و سرمایه‌گذاری کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه صدها هزار کانال تلگرامی فعال شده و سیاه نمایی می‌کنند تا ایران را بدبخت و بیچاره جلوه دهند که باید مراقب این توطئه و سیاه نمایی‌های دشمن باشیم.

وی با بیان اینکه امروز سه زخم فقر، فساد و تفرقه و اختلاف‌ بر پیکره نظام واردشده است، تصریح کرد: 30 درصد مردم ایران زندگی‌شان در سایه فقر است؛ باید یک نهضت ضد فقر توسط همگان ایجاد شود و تعاونی‌های مردمی کوچک تشکیل  شود و هر خانواده‌ای که وضع خوبی دارند چندین خانواده‌ای که در فقر هستند را پوشش دهند که قطعاً همه باهم و  به کمک هم می‌توانیم فقر را از بین ببریم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: باید با فقر و فساد مبارزه کنیم و با وحدت و به‌دوراز اختلاف‌افکنی حول محور ولایت حرکت کنیم که قطعاً آینده ملت ایران روشن است و این انقلاب به ظهور حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha