جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری بیش از ۲۰جلسه اخلاق و ۲۵۰مشاوره  در یک هفته در مدارس ایلام

حوزه/ سرپرست معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه استان ایلام از برگزاری بیش از ۲۰جلسه اخلاق و ۲۵۰مشاوره فردی ظرف یک هفته در مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به اینکه در دوره آموزشی برای خانواده های طلاب جوان 60 خانواده حضور داشتند، اظهار کرد: این دوره آموزشی که با استقبال گرم طلاب و خانواده های این عزیزان مواجه شد با حضور حجت الاسلام والمسلمین حق جو،  استاد مشاوره  از قم  و حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان، در 2 روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه چندین جلسه اخلاق در مدارس علمیه سطح استان با حضور استاد احدی، استاد حقانی، استاد حق جو و استاد احمدی خویی از حوزه علمیه قم برگزار شد که جلسات آقای خویی برای همه مدارس هنوز ادامه دارد، افزود: دوره تلبس نیز برای 60 نفر از طلاب استان با حضور اساتید حوزه حجج اسلام والمسلمین مرادبیگی، حقانی، عباسی، مدرسی  در 2 روز برگزار شد.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه های علمیه استان ایلام ادامه داد: ملبس شدن طلاب جوان حوزه های علمیه در استان در مناسبت های مختلف بعد از گذراندن تمام مراحل  و مقدمات تلبس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گلی با تاکید بر اینکه نبود استاد مشاور مقیم در مدارس علمیه استان یکی از مشکلات ماست، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که در همه مدارس علمیه سطح استان کلاس اخلاق با حضور استاد احمدی خویی برگزار شود که در کنار این برنامه، گپ و گفت های خصوصی نیز در حجره ها با طلاب و مشاورات خصوصی نیز صورت خواهد گرفت.

وی در پایان بر حضور اساتید اخلاق و  مشاوره در مدارس علمیه استان بصورت مستمر  تاکید و آن را از مطالبات به حق طلاب دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha