شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار فضلی شهمیزاد

حوزه/ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در آئین «شبی با شقایق‌های خونین»، با بیان اینکه هدف اغتشاشات اخیر، کشاندن اعتراضات به ۲۲ بهمن بود و در حوادث اخیر به مقدسات اسلامی جسارت کردند، گفت: رسانه‌ها و منبری‌ها اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار علی فضلی، شب گذشته در آئین «شبی با شقایق‌های خونین» در جمع مردم و مسئولان در مسجد ولی‌عصر (عج) شهمیرزاد، با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: دهه فجر، دهه نورانی تبلور امامت و ولایت است و دهه فجر نمایش عزت و اقتداری است که با هنر امام (ره) و حضور گسترده مردم درصحنه پدید آمد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آحاد مردم با حضور خود در صحنه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی مجاهدت‌های بیش از 5 دهه امام (ره) را تحسین کردند و بیش از 5 دهه امام (ره) مراجع، شهدا و بزرگان مجاهدت کردند.

وی افزود: در دهه فجر مردم به میدان آمدند و به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) لبیک گفتند و بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند و دهه فجر آغاز انقلاب و 22 بهمن‌ماه تولد انقلاب اسلامی به شمارمی رود.

سردار فضلی با تقدیر از همراهی مردم درصحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز خاطرنشان کرد: مردم در 40 سالگی انقلاب سینه سپر کرده و در مقابل تهاجمات دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و اهل سازش نبوده و از اسلام انقلابی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و همسران شهدا، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم با فکر و اندیشی بسیجی انقلاب اسلامی را رقم زدند، افزود: باید در دهه فجر انقلاب اسلامی برای آن دسته از جوانان و نوجوانان و کودکانی که شاید در آن دوران متولد نشده بودند تبیین و تشریح شود و رسانه‌ها و مردان اهل سخن و منبر انقلاب را برای آحاد مردم در اجتماع تبیین کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه دهه فجر انقلاب اسلامی که فرمودند «دهه فجر جزو رشحات اسلام است و خیال نکنید که دهه فجر بدون اسلام چیزی است و دهه فجر بدون اسلام یک پول هم ارزش ندارد»، گفت: در دهه فجر آیینه خورشید اسلام درخشید و به ما منتقل شد و دهه فجر منهای اسلام به پولی هم نمی‌ارزد و در دهه فجر مردم برای اسلام و دفاع از دین خداوندمتعال به میدان آمدند.

وی با اشاره به حوادث دی‌ماه سال جاری و آشوب و اغتشاش معاندین نظام در برخی از استان‌های کشور تصریح کرد: در دی‌ماه سال جاری به بهانه مشکلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد و واقعیت‌هایی نیز در سایه اقتصادی، بیکاری و تورم وجود دارد؛ دشمن به دنبال سوءاستفاده از مردم از طریق عملیات روانی بود و مسئولان باید مشکلات مردم را در عمل حل کنند.

سردار فضلی تصریح کرد: در مشهد بعد از گذشت چندساعتی از حضور مردم در خیابان‌ها، سلطنت‌طلبان و منافقین مزدور، رئیس‌جمهور و وزیر و مجلس آمریکا از اغتشاشات صورت گرفته در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند؛ ظرف گذشت چند ساعت شعارهای تجمعات مردمی تغییر یافت و شعارها ساختارشکن شده بود.

وی گفت: در حوادث دی‌ماه سال جاری و آشوب و اغتشاش معاندین نظام در برخی از استان‌های کشور به حریم مقدسات اسلامی جسارت کردند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون مبارک شهیدان انقلاب اسلامی بود را در برخی موارد پاره و در برخی از موارد آتش زدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر در حوادث اخیر مردم در دفاع از دین خداوندمتعال و درصحنه انقلاب اسلامی نبودند و ایستادگی نمی‌کردند، دشمنان دنبال کشته سازی بودند تا مردم را درصحنه اعتراضات نگه‌دارند؛ در حوادث دی‌ماه سال جاری و آشوب و اغتشاش معاندین نظام در برخی از استان‌های کشور دست به اسلحه شکاری بردند و تصور آنان این بود به گمان اینکه نیروهای مسلح کشور در شهرهای کوچک‌تر کمتر آمادگی دارند آنان می‌توانند خرابکاری کنند، اما طومار حوادث اخیر را مردم درهم پیچیدند.

وی بیان کرد: هدف اصلی دشمن از حوادث دی‌ماه سال جاری و آشوب و اغتشاش معاندین نظام در برخی از استان‌های کشور، کشاندن این اعتراضات و تجمعات به 22 بهمن‌ بود که به لطف و عنایات خداوندمتعال، نقشه شوم آنان نقش بر آب شد و هرچه سریع‌تر تومار فتنه و فتنه گران درهم‌پیچیده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha