جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، دشمنان را مایوس و خوار کرد که امسال هم ملت با بصیر ایران اسلامی در این روز بزرگ سنگ تمام گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران به اسلام و نظام اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به تهدید دشمنان بود و نشان داد ملت ایران، آمادگی کامل را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، چراکه راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده همراهی مردم با انقلاب و ولایت است.

وی اظهار کرد: حضور مردم مؤمن و همیشه درصحنه نشان‌دهنده عزت و افتخار ایران اسلامی در برابر تمام زورگویان و قدرت و عزم و اراده ملی برای دستیابی به حقوق ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  انقلاب اسلامی دریکی از پیچیده‌ترین مقاطع تاریخی و در دوره‌ای که الگوی توسعه و توزیع قدرت جهانی به‌گونه‌ای متوازن، فضای دوقطبی با محوریت آمریکا و شوروی را شکل داده بود، به رهبری امام راحل (ره) و اراده ملت ایران و تحت آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و تجارب ارزشمند تاریخی به پیروزی رسید و با فروپاشی نظام شاهنشاهی وقوع زلزله عظیمی را در اردوگاه استکبار جهانی رقم زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی افزود: دوام و بقا این نظام برآمده از خون شهدا درگرو حضور پرشور و پرتلاش همه مردم خواهد بود و ملت ایران بارها با حضور پرنشاط خود در تمام عرصه‌ها در شکل‌گیری این انقلاب اسلامی، حضور در دوران دفاع مقدس، انتخابات و راهپیمایی‌ها نشان دادند که این ملت همیشه پشتیبان این نظام اسلامی و ولایت بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha