جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یوسف الغواب رئیس مؤسسه وجه الحقیقه مصر

حوزه/ دکتر یوسف غواب مدیر منطقه ای مؤسسه "وجه الحقیقة" مصر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای و ملت ایران تبریک گفت و جمهوری اسلامی ایران را نشر دهنده اسلام ناب محمدی در جهان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر یوسف الغواب مدیر منطقه ای مؤسسه "وجه الحقیقة" مصر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به آیت الله خامنه ای و ملت ایران تبریک گفت.

الغواب با اشاره به اینکه تمامی توطئه هایی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران پی ریزی کرده اند، به شکست می انجامد، افزود: ملت بزرگ ایران در برابر محاصره ظالمانه صهیونیستی آمریکایی و قدرت های استکبار جهانی ایستادگی کردند و به فضل هدایت و حکمت رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، تمامی چالش ها و سختی ها را پشت سر می گذارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی نشر دهنده اسلام اصیل محمدی است و همیشه به عهد خود وفادار بوده و در جنگ تروریست ها علیه عراق، در کنار دولت و ملت عراق ایستاد و از آن حمایت کرد.

الغواب ادامه داد: همچنین ایران در ایستادگی در کنار دولت و ملت سوریه علیه تروریسم وفادار بود و اگر حمایت جمهوری اسلامی از سوریه نبود، سوریه به دست تروریست های تکفیری و افراطی می افتاد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی است که کشور ها باید آن را الگو قرار دهند؛ چرا که بهترین نمونه حکومت عادلانه است و این انقلاب به برکت بنیانگذار آن امام خمینی برپا شد.

دکتر الغواب همچنین روز گذشته با حضور در سفارت ایران در بغداد و دیدار با سفیر کشورمان سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha