جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آغاز به کار بیست و سومین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی

حوزه/ بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی با حضور طلاب، مسئولین و اساتید جامعه المصطفی، در سالن اهل بیت (ع) اصفهان آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی در بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی که در اصفهان برگزار شد، ضمن بیان اهمیت توجه به قرآن در عرصه بین الملل خاطرنشان ساخت:   این جشنواره به دلیل تنوع مخاطب از ملیت های مختلف دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا برگزاری این گونه مسابقات می تواند اهداف مختلفی داشته باشد همچون شناسایی استعداد های قرانی درخشان و تببین حوزه قرانی در عرصه های مختلف نسبت به سایر ملیت ها داشته باشد.

 همچنین در حاشیه افتتاحییه، حجت الاسلام یوسف محمدی، جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) گفت: این جشنواره با حضور 90طلبه غیرایرانی و کارکنان جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل در مدت دو روز با هم رقابت می کنند..

وی با اشاره به حضور داوران بین‌المللی و استانی در این جشنواره، افزود: از هر ملیت سه نفر  که حدنصاب مرحله مقدماتی را به دست آورده، به مرحله نهایی بخش شفاهی راه یافته‌اند.

  لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۶ بهمن‌ماه در سالن اهل البیت(ع) با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می شود و در این مراسم از آیت الله العظمی مظاهری تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha