جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ پور مجیدی از برگزاری نشست‎های دانش افزایی فاطمی در مدارس علمیه خواهران استان کرمان خبر داد.

خانم پور مجیدی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، از برگزاری نشستهای دانش افزایی فاطمی در مدارس علمیه خواهران استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به لزوم جریان سازی سبک زندگی فاطمی و ضرورت آشنایی مدیران، معاونین، مشاوران، اساتید، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه با ابعاد و جایگاه علمی و معنوی و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، تصمیم به برگزاری سلسله نشستهای دانش افزایی فاطمی در مدارس منتخب استانها گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا در معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان درصدد برگزاری این سلسله نشستها در  9 مدرسه از مدارس سطح استان برآمدیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کرمان در رابطه با محلهای برگزاری سلسله نشستهای فاطمی گفت: با برنامهریزیهای انجام شده قرار بر این شد از تاریخ بیست و سوم بهمن تا بیست و ششم بهمن ماه در طی چهار روز در مدارس معصومیه شهرستان فهرج، فاطمه الزهرا (س) بم، الزهرا (س) جیرفت، فاطمیه کهنوج، الزهرا (س) شهداد، فاطمیه کرمان، فاطمه الزهرا البتول (س) کشکوئیه، حضرت زینب کبری (س) رفسنجان و الزهرا (س) شهربابک سلسله نشستهای فاطمی برگزار گردد که از دیروز این برنامه آغاز شده است و در چهار شهر فهرج، بم، کهنوج و جیرفت برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: طلاب خواهر مدارس علمیه دیگر این مناطق برای شرکت در دوره فاطمی به مدارس تعیین شده در برگزاری نشستها دعوت شده اند.

 پور مجیدی در رابطه با چگونگی برگزاری این جلسات افزود: برای برگزاری جلسات مذکور برنامه ریزی دقیقی انجام شده است و تاریخ برگزاری هر جلسه و زمان تقریبی آن به همراه اسامی اساتید اعزامی از قم تعیین و برای مدارس ارسال شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha