جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیستان و بلوچستان

حوزه/ معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین، تربیت دانش آموزان معتقد است که به لحاظ اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم سعیده سرگلزایی مقدم با بیان این که اولین گام در سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان به اخلاق الهی است، گفت: هدف آموزش و پرورش  در این سند، تربیت دانش آموزان معتقد و جهان اندیشی است  که به لحاظ اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند و همکاری حوزه و آموزش و پرورش می تواند باعث تحقق این امر شود.

دبیر کمیته  همکاری های حوزه و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این افتخار را داریم که از همکاری های دلسوزانه و صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان به صورت ویژه بهره مند شویم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئولان حوزه علمیه برادران و خواهران همکاری خوبی با  آموزش و پرورش دارند، تصریح کرد:  در سایه این تعامل می توان گام های بلندی در ارتقای سطح فرهنگی و دینی دانش آموزان برداشت.

وی افزود: نماز ستون دین است و هر چه این ستون محکم تر باشد، شخصیت ها وارسته تر و رفتارها منسجم تر و منظم تراست، بر این اساس آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان  از توان روحانیون در مدارس بهره برده است.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر هفت کمیته همکاری شهرستانی فعال است، اظهارکرد:  برای دیگر شهرستان ها هم از ابتدای امسال تفاهم نامه ارسال شده و امید است که بقیه کمیته ها هم فعال شوند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha