شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش

حوزه/ همایش بزرگ «حاملان عرش» ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا(س) روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،طیبه سادات طباطبایی عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با استعانت از پروردگار متعال، همایش حافظان قرآن کریم را با هدف شناسایی  و گردهمایی سالانه حفاظ مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز پنجشنبه،۲۶ بهمن ماه برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: شناسایی حافظان قرآن کریم، ایجاد انگیزه و اشتیاق مضاعف به حفظ آیات قرآن کریم و همچنین تشویق به ادامه مسیر حفظ با تلاش و انگیزه بیشتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش سالانه است.

طباطبایی در ادامه گفت: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی میرباقری استاد حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌ ناصر شهیدی معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از جمله سخنرانان این همایش یکروزه هستند.

وی ادامه داد: مرثیه‌سرایی «حاج مهدی سلحشور» و اجرای برنامه گروه همخوانی از دیگر برنامه‌های همایش حاملان عرش است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: دو کارگاه تخصصی حفظ با حضور آقایان «سید محمدمهدی طباطبایی» و «مهدی فروغی» اساتید برجسته و حافظ قرآن کریم در نوبت عصر این همایش برگزار می‌شود.

طباطبایی اضافه کرد: این همایش ویژه طلاب حافظ حضوری و غیرحضوری قمی است که در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه، ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳:۳۰ تا ۱۷ در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: حافظان یک جزء به بالای مجموعه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که تاکنون در همایش ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این همایش به سامانه http://prof.jz.ac.ir/quran  مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha