شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  سید حسین مومنی

حوزه/ سخنران آستان کریمه اهل‌بیت(س) با تأکید بر اینکه برخی برای نزدیک شدن به غربی‌ها،‌ بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌دهند، اضافه کرد: این افراد جاهل هستند چراکه از مشکلات سبک زندگی غربی‌ها آگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع)، با اشاره به نشانه‌های افراد دیندار اظهار کرد: فردی پیرو دین است که نسبت به آموزه‌های اسلامی آگاهی و ایمان داشته باشد و در عرصه‌های مختلف زندگی خود از این آموزه‌ها استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه برخی برای نزدیک شدن به غربی‌ها،‌ بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌دهند، اضافه کرد: این افراد جاهل هستند چراکه از مشکلات سبک زندگی غربی‌ها آگاهی ندارند و به‌صورت جاهلانه برای ترویج این سبک تلاش می‌کنند.

سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) عمل به آموزه‌های دینی را راهکاری برای رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد: افراد باایمان به همه آموزه‌های دینی عمل می‌کنند و تفاوتی میان دستورات الهی قائل نمی‌شوند به همین علت همیشه موفق هستند.

وی با تأکید بر اینکه خداوند هیچگاه شفا را در یک امر حرام قرار نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: انسان باایمان هیچ‌گاه از خداوند متعال ناامید و غافل نمی‌شود به همین علت با حرکت در مسیر الهی به سمت افعال درست و صحیح هدایت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی یادآور شد: اگر فردی به همه آموزه‌ها و دستورات دینی عمل نمی‌کند نمی‌تواند خود را مؤمن واقعی بداند چراکه مؤمن واقعی میان دستورات الهی تفاوتی قائل نمی‌شود.

وی از جهل به‌عنوان هدایت‌کننده انسان به سمت تباهی یادکرد و گفت: جاهل بودن موجب گناهکار شدن انسان می‌شود به همین علت هر فردی باید به سمت علم و آگاهی حرکت کند تا دچار جهل و نادانی و درنتیجه گمراهی نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha