سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه های علمیه

حوزه/ استاد حوزه گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری طلبه و روحانی باید هوشیار باشند، زیرا دشمنان به دنبال نفوذ به داخل حوزه های علمیه هستند و از این طریق به دنبال استحاله نظام اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد نجفی، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) سنندج با اشاره به بازتاب حضور دهها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه امسال همانند ۳۹ سال گذشته نماد شکوه و عظمت ملت ایران بود.

این استاد حوزه کردستان تاکید کرد: بسیاری از رسانه‌های بیگانه تلاش داشتند که حضور مردم در این روز و جشن ملی را کم رنگ و حتی منتفی کنند، ولی همگان به عینه دیدیم که این ملت دوشادوش هم شعار مرگ بر آمریکا، مرگ استکبار و… سر دادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هرگز بیعت خود را با مقام عظمای ولایت نخواهد شکست، گفت: همین وحدت در کشور عامل خشم و نفرت دشمنان از جمهوری اسلامی شده است، وحدت موجود در ایران سرمشقی برای دیگر کشورهای دنیا شده و این امر به خودی خود باعث به خطر افتادن منافع استکبار در جهان گردیده است.

حجت الاسلام نجفی با تاکید بر اینکه دست‌های فراوانی برای تضعیف این نظام الهی درکار هستند، افزود: به حمد خداوند متعال و بزرگ، تاکنون هیچیک از توطئه‌های دشمنان علیه این ملت کارساز نبوده است و این خود نشان از درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ولایی دارد.

وی ادامه داد: امروز ایران ام القرای جهان اسلام و پرچمدار مبارزه با استکبار است، لذا دشمنان به ویژه آمریکا با تحریک کشورهای همسایه، به دنبال تضعیف این پرچمداری هستند که نمونه بارز آن به وجود آوردن گروه‌های تروریستی همانند داعش و النصره است.

حجت الاسلام نجفی، نقش روحانیون در این برهه از زمان را بسیار حساس بیان کرد و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری طلبه و روحانی باید هوشیار باشد، زیرا دشمنان به دنبال نفوذ به داخل حوزه‌های علمیه هستند و از این طریق به دنبال استحاله نظام اسلامی ایران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha