جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصویر آرشیوی از بمباران یمن

حوزه/ جنگنده های متجاوز سعودی- آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته به بمباران استان های مختلف یمن ادامه داده و منجر به شهادت و مجروحیت یمنی ها و خسارت های مادی در اموال عمومی و شخصی آنان شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنگنده های متجاوزی سعودی آمریکایی به بمباران خود در استان های مختلف یمن ادامه داده و منجر به شهادت و مجروحیت یمنی ها و خسارت های مادی در اموال عمومی و شخصی آنان شدند.

بر اساس این گزارش در استان حجه، 3 بار جنگنده های متجاوز بازاری را در شهرستان "بکیل المیر" بمباران کردند که منجر به شهادت سه تن و مجروح شدن 4 نفر از شهروندان شد.

همچنین جنگنده ها بیش از 30 بار شهرستان های "حرض و میدی" را در طی 48 ساعت گذشته و یک بار شهرستان حیران را بمباران کردند.

در استان صعده، هواپیماهای متجاوز سعودی، سه بار  دو منطقه الظاهر و الملاحیط و 10 بار منطقه "طبیة الاسم" در شهرستان کتاف و دو بار منطقه "لیه" را در شهرستان الظاهر و یک بار منطقه "الفرع" را در شهرستان کتاف هدف بمباران قرار دادند.

در پی حمله موشکی و توپخانه ای سعودی ها به مناطق مختلف شهرستان رازح، اموال و املاک شهروندان خسارت دید و همچنین متجاوزین مناطق مختلف شهرستان مرزی "منبه" را هدف موشک و آتش توپخانه قرار دادند.

در شهرستان میدی، متجاوزین سعودی بیش از 30 بار این شهرستان را بمباران کرده و هواپیمای آپاچی، با بیش از 100 موشک منطقه عملیاتی را در این شهرستان هدف قرار داد.

در استان تعز، جنگنده های سعودی 3 بار منطقه "الکنب" را در شهرستان مقبنه بمباران کردند.

در استان نجران، متجاوزین 5 بار منطقه "الطلعه" را هدف حمله خود قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha