سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری ضمن انتقاد از تناقض موجود میان شعارها و عملکرد قدرت های جهان در قبال مشکلات جهان اسلام گفت: قدرت های جهان در حل منازعات امت اسلامی صادق نیستند و ما خود باید به فکر باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن انتقاد از تناقض موجود میان شعارها و عملکرد جامعه جهانی در قبال مسائل و مشکلات جهان اسلام گفت: قدرت های جهان در حل منازعات امت اسلامی صادق نیستند، ما خود باید به فکر باشیم.

وی سکوت مرگبار مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال مظلومیت مسلمانان در نقاط مختلف دنیا را دلیل واضحی بر این امر دانست و افزود: دشمنان اسلام نقاب دوستی به چهره کرده و همیشه منتظر فرصتی مناسب برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری ضمن تاکید بر لزوم دشمن شناسی مسلمانان افزود ما این حقیقت را باید نصف قرن زودتر می فهمیدیم، اما حالا هم دیر نشده و باید خود را از شر این دوستان دروغین آزاد کنیم.

وی با تبیین مظلومیت مسلمانان در سراسر عالم از جمله فلسطین و کشمیر و تماشای قدرت های جهانی، تلاش آنان را در حل مشکلات مسلمانان دروغین و ظاهری دانست و گفت خود باید به کنار گذاشتن اختلافات در صدد حل مشکلات باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha