چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 440969
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مبانی فکری انقلاب اسلامی

حوزه/ کارگاه «مبانی فکری انقلاب اسلامی» به همت مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در کارگاه «مبانی فکری انقلاب اسلامی» که صبح امروز به همت مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد حضور داشتند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در این کارگاه که به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد، مفهوم انقلاب اسلامی از دیدگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بازخوانی کرد.

وی همچنین به تبیین مدل تحقق انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و به تشریح شاخص های انقلابی گری در اندیشه امام و رهبری بازخوانی پرداخت و گفت: یکی از علل پیروزی نهضت امام خمینی (ره) همراهی مردم، دین مداری و تلاش برای احیای حکومت دینی به معنای واقعی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: یکی از ویژگی های خاص و بی نظیر انقلاب اسلامی ایران این بود که هدف از تشکیل آن ارتقا معنویات بود و این انقلاب در همه ابعاد به وقوع پیوست و انقلابی یک سویه نبود.

برپایه این گزارش، در ادامه هر یک از اساتید، دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بیجار به بیان نظرات خود درباره انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha