جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه، پذیرش مدارس علمیه استان از ۱۲ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برکات نشست مسئولان بخش آموزشی حوزه استان با مدیر حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، اظهار داشت: ارائه و بررسی راه کارهای رشد تحصیلی طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی و رفع موانع تحصیلی آنان در کنار برنامه‌ریزی به منظور پذیرش طلاب در سال تحصیلی پیش‌رو و نحوه تبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: طبق برنامه، پذیرش مدارس علمیه استان از 12 اسفند آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان‌غربی با 12 مدرسه  در 9 شهرستان و یک هزار و ۱۳۰ طلبه حاضر در کلاس درس و 40 طلبه غیرحضوری همه‌ساله جزو 7 استان برتر کشور در بخش مدارس توانمند علوم حوزوی قرار دارد.

حجت الاسلام عبدی فام افزود: ارتقای شاخص های آموزشی و مهیا ساختن امکانات تحصیلی در مدارس حوزه علمیه از اهم موارد قابل بررسی و پیگیری در معاونت آموزش است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha