جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

گردهمایی سازمان دانشجویان اصغریه پاکستان

حوزه/ در پایان چهل و هفتمین گردهمایی سالانه دانشجویان پاکستان با عنوان راهیان کربلا و عاشقان مهدی(عج) برای رئیس جدید رای گیری شد که با بالاترین رای عباس غدیری رئیس جدید این سازمان منتخب شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ سازمان دانشجویان اصغریه پاکستان چهل و هفتمین همایش و گردهمایی سالانه خود را با عنوان راهیان کربلا و عاشقان مهدی(عج) برگزار کرده بود با انتخاب رئیس جدید این سازمان پایان یافت.

چهل و هفتمین گردهمایی سالانه دانشجویان پاکستان با عنوان راهیان کربلا و عاشقان مهدی(عج) برگزار شده بود روز آخر را به عنوان روز زهرا (س) اجراء کرده بود و در پایان این برنامه برای انتخاب رئیس جدید رای گیری شد که با بالاترین رای عباس غدیری رئیس جدید این سازمان شد. در مراسم تحلیف حجت الاسلام باقر عباس زیدی به رئیس جدید سوگند داد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد شفا نجفی، حجت الاسلام شیخ غلام محمد سلیم، حجت الاسلام غلام عباس جوئیه، حجت الاسلام مختار امامی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین، حجت الاسلام جعفر سبحانی عضو ارشد شورای علمای شیعه پاکستان، مهندس سید حسین موسوی، غلام مصطفٰی لغاری رئیس اسبق اضغریه و افضل حسین جعفری حضور داشتند.

سازمان دانشجویان اصغریه از تشکل های شیعی پاکستان است که نزدیک به پنج دهه با هدف تربیت نسل های آینده در حال فعالیت در سطح دانش آموزان و دانشجویان است، البته فعالیت این سازمان در سطح ایالت سند می باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha