پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام دیوان عالی بحرین مبنی بر تایید حکم نهایی انحلال این جمعیت واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای، نسبت به اقدام دیوان عالی بحرین مبنی بر تایید حکم نهایی انحلال این جمعیت واکنش نشان داد.

الوفاق در این بیانیه آورده است: صدور حکم نهایی مبنی بر انحلال الوفاق، در راستای اجرایی نمودن برنامه و نقشه ای است که "البندر" مشاور سابق دیوان پادشاهی پس از جدا شدن از این دیوان و خروج از بحرین آن را در گزارشی برملا کرد.

الوفاق در این خصوص گفت این گزارش که بیش از ۵۰۰ صفحه بود از برنامه ای برای تجزیه جامعه بحرین و تخریب اجزای تشکیل دهنده آن به روشهای مختلف پرده برداشت که یکی از این روشهای ذکر شده تخریب سازمانهای سیاسی از طریق انحلال و بستن آنها برای استحکام تسلط امنیتی و محو نمودن آرای مخالف بود.

الوفاق افزود: حذف معارضان (مخالفان) امری غیر منطقی است که هیچ حکومت آگاه و خردورزی به آن اقدام نمی کند، این نشانگر سردرگمی و اضطراب شدید رژیم و عدم اعتماد به نفس خود در حکمرانی است. جمعیت های الوفاق، وعد، امل و تمامی نیروها و شخصیت های ملی تا اعماق و در طول تاریخ بحرین ریشه دوانده اند، انتخابات(مجلس) در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به خوبی بیانگر حجم و قدرت الوفاق بود که توانست ۶۴% کل آرا را به نمایندگان خود اختصاص دهد، الوفاق از ابتدای تاسیس تا کنون پروژه ای ملی در دست دارد که کسی نمی تواند آن را به چالش کشاند، الوفاق با سخنان و عملکرد خود بحرین را از گردنه های هولناکی که برخی طرف های رژیم سعی به کشاندن بحرین در آنها داشته اند حفظ نموده است.

الوفاق بر تعهد خود به تلاش مسالمت آمیز ملی و برنامه ای که در خدمت کل بحرین است تاکید نموده و گفت هیچ کدام از اقدامات رژیم نمی تواند الوفاق را از مطالبه ایجاد دولت عدالت، مبارزه با فساد و ارعاب، چپاول ثروت ها، به بازی گرفتن مقدرات کشور و به حاشیه بردن تمامی اقشار مردم متوقف سازد.

الوفاق با اشاره به اینکه بحرین برای ما تنها یک وطن نیست افزود: هیچ تجاوزی را به وحدت، تاریخ و هویت بحرین نخواهیم پذیرفت که این تکلیفی دینی و ملی است و به آن پایبندیم و آن را برای نسل های آینده نیز به ارث خواهیم گذارد تا ظلم و ستم، محرومیت، غارت سرمایه ها، استبداد و سلطه را نپذیرند.

الوفاق در پایان نسبت به وخامت اوضاع امنیتی، سیاسی، اقتصادی و انسانی، از بین بردن هویت ملی، استمرار به هدر رفتن اموال آن و نیاز بحرین به تمکین به اراده ملت و نیاز به تغییر و اصلاح به سوی دموکراسی هشدار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha