جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم در دیدار با جمعی از مهاجرین مقیم در کشور های اروپایی، از آنان خواستند اعتقادات و فرهنگ اهل بیت(ع) را در میان خود و فرزندانشان تقویت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف، در دیدار با جمعی از مهاجرین و مقمین در کشور های اروپایی، از آنان خواستند اعتقادات و فرهنگ اهل بیت(ع) را در میان خود و فرزندانشان تقویت کنند.

معظم له همچنین از آنان خواستند از طریق پایبندی به اصول دینی و اخلاقی، احترام آنان را نسبت به خود برانگیزند؛ چرا که از اعتقادات محکم و ثابتی برخوردارند که در جهان مورد احترام است.

حضرت آیت الله حکیم در پایان این گروه را به مراقبت در ادای شعائر دینی، زیارت عتبات مقدسه و ایجاد ارتباط با شیعیان اهل بیت(ع) و همچنین تقوا پیشگی و ارتباط با ائمه معصومین و حرکت در مسیر آنان دعوت کردند.

مؤمنین با ولایت اهل بیت(ع) از عادت های جاهلی دوری کرده و به احکام شرعی ملتزم باشند

آیت الله سید محمد سعید حکیم همچنین در دیدار جمعی از استان میسان عراق، از مؤمنین خواستند از طریق ولایت اهل بیت(علیهم السلام) و ارتباط با ایشان از تفرقه افکنی و عادت های جاهلی دوری کرده وبه احکام شرعی پایبند باشند.

ایشان از عشایر خواستند که با همدیگر همبستگی، دوستی و همکاری داشته باشند و با با خانواده ها، همسایه ها و جامعه خود خوش رفتار و خوش اخلاق باشند و بر اصول اهل بیت(ع) پایبند و ثابت قدم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha