چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
برگزاری اختتامیه جشنواره استانی بانوی کرامت در اهواز

حوزه/ خانم اشرفی، از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی بانوی کرامت در اهواز خبرداد و گفت: این جشنواره با محوریت کرسی‌های آزاد اندیشی و طرح‌های پژوهشی در اهواز برگزار می‌شود.

خانم مریم اشرفی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی بانوی کرامت در اهواز خبرداد و اظهار داشت: این جشنواره با محوریت کرسی‌های آزاد اندیشی و طرح‌های پژوهشی در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه کشوری بانوی کرامت جشنواره ، گفت: قریب به ۲۴۰ اثر شامل مقالات، پایانه نامه و کتاب به دبیرخانه اصلی جشنواره ارسال شده و إن‌شاءالله قرار است از ۱۴ مقاله برتر استانی تجلیل شود.

اشرفی، با اشاره به میهمان اصلی این جشنواره، بیان کرد: آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به عنوان سخنران و حجت الاسلام و المسلمین حصاری، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز به عنوان میهمان اصلی این جشنواره، هستند.

 معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، در پایان از برگزاری اجلاس سالانه مدیران سخن گفت و اظهار داشت: این اجلاسیه فردا از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر در مجتمع رفاهی ملی حفاری اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha