جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جوانان مسلمان در شفیلد انگلستان، به کمک بی خانمان ها شتافتند

حوزه/یک گروه مسلمان با نام نصیحه که هدف شان توسعه درک درست درباره دین اسلام از طریق مراجعه به خیابان ها می باشد، با در دست داشتن نوشیدنی گرم و بسته های خوراکی به کمک بی خانمان ها رفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از thestar، گروهی از جوانان مسلمان در شهر «شفیلد» واقع در انگلستان، در اقدامی خیرخواهانه اقدام به توزیع نوشیدنی های گرم و مواد خوراکی در میان بی خانمان ها کردند. این مسلمانان عضو گروهی با نام «نصیحه» بوده که به صورت محلی فعالیت داشته و هدف شان توسعه درک بهتر درباره دین اسلام از طریق رفتن به خیابان ها و گفت و گو با مردم است. آن ها درحالی که فلاسک بزرگ چای و بسته های بیسکویت به همراه داشتند، به خیابان ها رفتند و پیام صلح اسلام را به مردم ابلاغ کردند.

ناهید خالق عضو گروه گفت: کسانی که در انگلستان زندگی می کنند تصور می کنند که همه مردم پولدار هستند، اما اگر به خیابان ها بیایند می بینند که عده زیادی در فقر به سر می برند. دیدن این حقیقت تلخ دل آدم را به درد آورده و الهام بخش کمک به مردم می شود.

وی افزود: ما وسایل گرم کننده در منازل مان داریم و قادر به پرداخت قبض هایمان هستیم. اما اینجا مردمی زندگی می کنند که در این دمای یخبندان، گرسنه بوده و به کمک نیاز دارند. کاری که ما می کنیم قدم کوچکی است که می تواند تاثیر زیادی در پی داشته باشد.

مسعود نظیر یکی دیگر از اعضای گروه می گوید: وقتی در منازل گرم و نرم مان زندگی می کنیم به فکر بی خانمان ها و گرسنه ها نیستیم. اما ما می خواهیم که به مردم محله مان کمک کنیم. این مسئولیت ما به عنوان مسلمانان خوب است که به اجتماع مان کمک کنیم.

نظیر در ادامه افزود: مهم نیست که آن ها مسلمان یا غیرمسلمان باشند. آن ها به کمک نیاز دارند و این وظیفه اسلامی ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha