پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 443799
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
ملبس شدن در لارستان

حوزه / تعدادی از طلاب حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) لارستان، در مراسمی و با حضور مدیر حوزه علمیه و دیگر مسئولان فرهنگی و مذهبی شهرستان ، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار«حوزه» از فارس، حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لار در این جلسه معنوی بیان داشت: طلاب جوان و طلابی که در این روز مبارک مشرف به لباس مقدس روحانیت شده اند توصیه های معظم رهبری را در این زمینه مطالعه کنند .

حجت الاسلام ˈموسوی افزود: طلاب جوان که به این مکتب سراسر نور امام صادق(ع) وارد می شوند باید در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی از قرآن و رهنمودهای پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پیروی کرده و ادامه دهنده راه و روش آنان باشند.

وی در ادامه عمل به واجبات را عامل عاقبت بخیری انسان دانست و اظهار داشت: طلابی که معمم می‌شوند توجه ویژه‌ای به واجبات و تهیدستان و کسب رضای خدا داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان کرد: آن چیزی که امروز برای شما طلاب جوان اهمیت دارد، این است که بتوانید ارتباط خود را با مردم و جوانان بیشتر نموده و بتوانید به خوبی به شبهات و مسائل دینی مردم پاسخگو باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha