جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنگ نرم

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: جبهه طاغوت و دشمنان اسلام به صورت مداوم و شبانه روزی با تمام عدّه و عُده برای دین زدایی و گرایش جامعه اسلامی به لهو و دوری از آرمان‌های الهی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران و مسئولان مدارس علمیه خواهران استان، از اساتید و مسئولین مدارس عخواهران خراسان شمالی برای توجه به مباحث دانش‌افزایی، ارتقاء مهارت‌های طلبگی، نشاط تبلیغی و پویایی آموزش در سال تحصیلی 95-96 تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: جبهه طاغوت و دشمنان اسلام به صورت مداوم و شبانه روزی با تمام عدّه و عُده برای دین زدایی و گرایش جامعه اسلامی به لهو و دوری از آرمان‌های الهی فعالیت می‌کند.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، وظیفه نخبگان، فرهنگیان و حوزویان را در مقابله با هجمه‌های دشمنان سنگین‌تر از قبل خواند و گفت: به فرموده رهبر عزیز راهکار مقابله با این هجمه وسیع استقامت، توکل به خدا و روحیه بسیجی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی بابیان این که امورات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تبلیغی حوزه علمیه استان به همت شورای استان و مسئولان مدارس و اساتید با رویکرد تربیت نیروی عالم کارآمد، مؤثر و جهادی برنامه‌ریزی می‌شود گفت: امیدواریم درباره آنچه مدّ نظر مقام معظم رهبری و امام زمان(عج) است قدم‌های مؤثر و بیشتری برداشته شود.

گفتنی است، در ابتدای این نشست مدیران و مسئولان آموزش و پژوهش و فرهنگی مدارس علمیه خواهران به تفصیل درباره برنامه های سال تحصیلی جاری و نیز اولویت‌های سال تحصیلی آینده، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha