شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امام جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از ورود به جریانات سیاسی خودداری کند و به تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در نشستی با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت: امام جمعه در هر شهر برای اقشار مختلف مردم و سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، جایگاه پدری دارد.

وی افزود: جامعه هم مانند خانواده تمامی اعضای آن مثل یکدیگر نیستند و با سلایق و علایق مختلفی در جامعه زندگی می‌کنند، بنابراین امام جمعه باید بتوانند تمامی این سلایق که گاهی اوقات تند و یا کند می‌شوند را مدیریت و یکی را دعوت به نظم و دیگری را دعوت به آرامش کند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ادامه داد: امام جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  از ورود به جریانات سیاسی خودداری کند و به تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.

وی اظهار کرد:  بهترین الگو برای ائمه جمعه،  مقام معظم رهبری هستند که با یک نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند؛ ستادهای نماز جمعه هم باید محل رفت و آمد تمامی کسانی باشد که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و به اصول و مبانی انقلاب معتقد هستند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: فتنه ۸۸ خط قرمزی محکم و اساسی برای ورود به ستادهای نماز جمعه است و مسئولان باید این نکته اساسی و مهم را در گزینش های خود رعایت کنند.

وی ادامه داد:  امیدواریم با فعالیت‌های مستمر و مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین شاهد برپائی باشکوه نماز جمعه در استان قزوین باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha