پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: در دنیای امروز توجهی به جایگاه نماز، مسجد و قرآن نمی شود و هزینه ها و زمان هایی که صرف تبلیغات مواد خوراکی و ورزش هایی مثل فوتبال می شود، اگر در رابطه با نماز انجام می شد قطعا نتیجه خیلی خوبی گرفته می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از تلاش های ارزشمند مدیر و اساتید این مدرسه، گفت: باید در سال جدید، با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم مدارج علمی طلاب را به خوبی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، اظهار کرد: در روز قیامت سه چیز از انسان در پیشگاه خدای متعال شکایت می کنند که عبارتند از مسجد، قرآن و عالمی که در آن شهر خوار و ذلیل می شود و کسی مسائل شرعی را از آن عالم سؤال نمی کند. در آن روز، مسجد از همسایگانی که در مسجد نماز نمی خوانند ومساجد خالی می ماند شکایت می کند.

 امام جمعه شهرستان آبیک به تاثیرگذاری مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: برخی مساجد در دوران طاغوت حساسیت بیشتری داشته و فعالیت های دینی و بصیرتی بسیاری علیه توطئه های رژیم داشتند و رژیم طاغوت تمام توجه خود را معطوف فعالیت های این مساجد می کرد  و امروز هم بایدمساجد کانون بصیرت افزایی باشند

وی با اشاره به شکایت قرآن از انسان ها در پیشگاه خدای متعال، گفت: کسی که در طول سال صفحه ای از قرآن نمی خواند و قرآن در گوشه ای از خانه خاک می خورد و مهجور مانده، فردای قیامت چه جوابی خواهد داشت.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: متاسفانه در دنیای امروز توجهی به جایگاه نماز، مسجد و قرآن نمی شود و هزینه ها و زمان هایی که صرف تبلیغات مواد خوراکی و ورزش هایی مثل فوتبال می شود، اگر در رابطه با نماز انجام می شد قطعا نتیجه خیلی خوبی گرفته می شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha